Min helg?

Blev inte som jag tänkt i alla fall. Blev febrig i fredags men körde ändå på som om inget hänt. Två vändor in till till Norrtälje, middagsbjudning till släkten på kvällen men jag däckade istället. Jobb på lördagen, pinade mig iväg till jobbet och där var jag a big mess! Skakade runt och stackars Sarah fick göra det mesta tills mamma kom och hämtade mig vid 10-tiden. Hem till sängen och sov och svettades. Vaknade till slut upp lite halvt död och kollade på massor med That 70's Show, typ 2 säsonger bara, ingen fara. Mamma drog iväg på sexparty i Lohärad hon, fick ett MMS av Maritha där min mor kelar med en stor gummigrej, skrattade så jag grät! Förstår mer och mer vad jag får allt ifrån. Äpplet faller inte långt från trädet right?
Idag har jag kollat på en säsong That 70's show och ätit en korv, lite choklad och en bullbit. Har knappt ätit sen i fredagsmorse. Inte undra på att jag är sparrissmal. Alltid när jag inte är som jag ska så kan jag inte äta eller blir inte hungrig. Har rätt galen ämnesomsättning dessutom. Behövs inte många svettiga minuter för att jag ska droppa ett par kilo i vikt. Men det är en annan historia. Ikväll har jag tittat på The Butterfly Effect, var jävligt längesen jag såg den. Jag gillar den, den får mig att må dåligt men det är rätt skönt att få bli deppig en stund och få huvudet lite rensat. En film som får mig att må superduperdåligt är Gummo, kika på den. Första gången jag såg den.. eller för att ni ska förstå så filmen vi kollade på efter Gummo den kvällen var Mupparna På Manhattan för att liva upp oss lite, jag började grina när Kermit har minnesförlust och blivit alkis. Jag gråter sällan till film och inte åt dockor! Men då gjorde jag det.

Känner att jag behövde skriva av mig lite. Behöver använda min hjärna till något. Skriva är, även om jag inte är kung på att formulera mig eller särskilt intressant så är det ändå det bästa sätt jag kan få fram mina kännslor. Brukar försöka hålla en ganska snäll nivå i bloggen i och med att alla kan läsa det. Men ändå. Det är skönt! Jag blir glad av att skriva, skiten man grubblar på släpper lättare från ens axlar och man blir pure i skallen.

Lyssna på den här och deppa lite med mig. Fast jag är faktiskt inte deppig men ändå. Kom i feeling, hehe. det regnar ju trots allt ute. Samt att det är måndag om ett par minuter.



Sov gott världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0