Morgonandedräkt


Inte den bästa av sitt slag direkt. Är jättetörstig också. Vaknade egentligen 09:15 men tyckte att jag borde sova mer så jag tvingade mig själv att sova  till för en halvtimme sedan. Måste också konstatera att jag är bra ur form för jag har träningsverk efter jobbet igår. Måste ut och röra mig mer. Dock är jag absolut inte tjejen som gillar att gå på ett Friskis & Svettis-pass, inte heller passar jag i ett gym för det är så jävla tråkigt. Kanske man ska börja simma lite. Det tycker jag är urskönt och dessutom bra för min rygg, möjligen inte för nacken?

Har inte så erorma krav på min dag, baka en cheescake och plocka upp alla kläder från golvet och sätta dom där de hör hemma. Men först gå på toa, dricka vatten och sen äta frukost framför nått TV-program. Livet som arbetslös.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0