Morning has broken..

Soligt idag! Ska nog ge mig ut i skogen idag med min Skogs-Mulle-mössa och leta blåbär och svamp. Tokvaknade nyss och flög upp till fönstret för att öppna det, då vaknade jag, när jag stod vid fönstret. Leker nu med tanken, om jag inte hade vaknat då hade jag tänkt hoppa? Flyga? Eller kanske bara lagt mig i sängen? Usch, knasiga tankar det blev, det är ändå ett par meter ned till marken. Jag brukar alltid somna till en film och igår var inget undantag, men det blev en dokumentär om Spice Girls denna gång. Rätt knasigt hur jävla stora de egentligen var, vilken hysteri! Vilken Spice Girl fick du vara när ni lekte som små? Jag ville alltid vara Sporty men fick vara Posh för jag hade samma frilla som henne, kul!




Kommentarer
Postat av: erica

haha, jag vet. har så grymt många på henne från -00 till -04 :)



jag fick vara den kryddan jag ville - geri - hon hade coolast färg på håret.

2009-09-03 @ 11:03:38
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ville alltid vara hemma slemma, eller mel C, men de fick sara och stina alltid vara, tror de sluta med att ja inte fick vara nån, ;)

2009-09-03 @ 13:53:33
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0