Murrigt

Min bror satte upp persienner hos mig idag så jag passade på att byta gardiner. Blev jättemysigt. Jag gillar mitt kära lilla rum såhär på höstkvällarna, det är så mörkt och blir ett härligt rött sken när man har levande ljus. Dessa härliga 70-talstapeter!


Ni får lite bilder från mitt rum också.

Lekte lite med pappas optikfilter. Bland annat ett som är rutat så när man fotograferar ljus så gnistrar det. Kan nog vara fint när man fotar till exempel en julgran. Fanns även ett grönt filter. Dock vet jag inte riktigt vad som är det roliga med det? Allt ser ju ut som att det är fotat i en ubåt. Kanske snyggt om man fotar B&W? Får ta och testa det.

Rensade lite i garderoben så nu är det lite skön ordning där inne.

Jag har rätt mycket solglajjor och sjalar skulle man kunna säga.


Mina älskade datorer och skrivbord!

Min lilla tavla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0