Ska bara..

..sa Alfons. Visste ni att i Danmark så har ordet alfon samma betydelse som pimp har för oss.

Ska strax gå och lägga mig i sängen. Kolla på nått roligt TV-program och sova. Imorn är det dags för akupuntur igen. Är lite nervös just nu. Det är en rätt creepy kännsla när hon vrider på nålarna. Det gör egentligen inte direkt ont men det strålar i kroppen. Nu när jag vet om det så tycker jag att det är lite obehagligt, jag är lite vek.

Bjuder på en liten bild från förra sommaren på min lilla stolla Jezzlan. Det var torsdag och Julinatta, vi hade en dag full av spektakel som slutade med öl på Trädgårn. Det var en rolig sommar vill jag lova.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0