Taggad på Facebook

Jag fryser som en spädgris utan värmelampa. Så kallt är det inte ute. Typiskt. Har slängt iväg lite jobbmejl, hoppas, hoppas, hoppas..

Kollar lite på The Holiday, den är så rar! Jag vill också vara rar!

Insåg att jag har över 700 taggade bilder av mig på Facebook! Det är ju absurt många, när ska man sluta vara ett sådant Facebook-mongo som man är? Jag och internet över huvudtaget, det är ett sådant jätteberoende. Vad gjorde man innan internet? Säriöst det är genom Google och Wikipedia jag får kunskap om världen, det är genom Facebook jag håller kontakt och vet vad gamla vänner gör, det är genom bloggar jag vet vad som är senaste "grejen", det är i nätbutiker jag helst shoppar (gå i affärer är ju inte alls lika kul längre), jag söker jobb på nätet, jag läser tidningar på nätet, jag kollar på Tv på nätet (TV vad är det?), man gör tamejfan allt på nätet utom toaärenden, typ. När våran generation bli pensionärer kommer vi sitta och Skypeskvallra, spela Bridge över MSN, handla mat över NetXtra.se.. Jag kan nog hålla på för evigt med det här. Så över 700 taggade bilder på Facebook alltså. Här kommer några.








Kommentarer
Postat av: Nina

vilken jävla körv! like it baby.

2009-09-04 @ 17:36:32
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0