Tjejmys

Ikväll var vi hemma hos Jezzlan för lite Idolmys och pizza. Allt började med kaos, jag hämtade Jezzlan på jobbet, vi var sena redan då, in på Flygis för att handla godis och chips, ned till pizzerian för att köpa mat, innan hämtade vi upp Tone också, tokproppat med bilar i hela stan, kommer fram till pizzerian, oj Jezzlan har visst glömt hemnycklarna, hon beställer pizza och jag kör igenom hela stan igen för att hämta nycklarna. Efter många om och men landade alla tio hemma hos Jezzlan och svullade pizza, godis och chips. Lilla Liam var helt salig över allt godis och fick nog en rejäl sockerchock den lille. Sen blev det Idol, skratt åt Anna Anka, jävla rolig kvinna! Det fick bli en liten prommis för mig, Skrot och Lola, vi höll på att smälla av efter allt gottande. La mig på golvet framför tv:n efter det och halvsov igenom en av de bästa filmerna, Boondock Saints. Nu är jag hemma, tröttare än någonsin. Fick just ett sms av Cam, hon saknade "Roland", en skämtteckning jag hittade på en väns Bilddagbok i vintras som jag satte upp vid kassan inne i min butik i Bruksvallarna. Den åstadkom en massa leenden hos stressade barnfamiljer. Vi älskar Roland, vi snodde även en tavla på en valross och hade i vårt rum som vi kallade Roland. Roland är vår religion! Haha.

God natt på er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0