Tog ett litet skutt!

Plötsligt fick jag asmånga läsare! Värsta kul om ni stannar. Har just vräkt i mig pannkakor med massor av sylt.

Tidigare idag har jag fått akupuntur, det var första gången för mig. Jävligt spännande med en massa nålar i skallen och på händerna. Sen blev det fika på Tösses och shopping av en ny bh, en svart med brottarrygg, äntligen börjar världen förstå vad jag vill ha. Har kollat på en massa utbildningar, har hittat sommelierkursen jag vill gå, även hittat en journalistutbildning på folkhögskola och gastronomiprogram jag kan tänkas komma in på. Så nu ska jag skriva ut alla papper och ta vintern på mig att bestämma vart jag vill börja eller om det slutar med något helt annat.

Vad ska man hitta på nu då?

Kommentarer
Postat av: erica

jag är en utav dem har börjat följa den, insåg att jag kunde hålla lite koll på jezzlan genom den :) plus att du skriver underhållande - so keep up the good work!

2009-09-03 @ 07:07:55
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0