Vinterliv

Snart är det vinter! Cam har börjat plugga, Aspen kör säsong i Åre i vinter, folk har skaffat fast jobb i svenska småstäder, folk velar, folk börjar plugga, folk drar utomlands, ni bara lämnar mig, va? VA? Nej då! Men lite övertalning kan ni behöva. Kommer bli en kanonsäsong känner jag på mig så joina nu mig och oss andra i Funäsdalen (för alla oss som tycker att de svenska fjällen duger). Emma hör till en av dessa som hamnat i facket "Velar", klart du ska till Ramis stumpan! Sola själen på Bali nu och kom sen hem till ditt vinterland.

För er som undrar då så kallas även Emma för Samhall.





Har just avslutat ett 1 och ½ timmes långt samtal med Aspen. Vi kan fan konsten att snacka så länge i telefon utan att få slut på samtalsämnen. Så är det ju visserligen i verkliga livet med. Vi har lagt upp så sköna livsstrategier för hösten nu. Oktober kommer bli klockrent, sova lite för länge, äta frukost på Vickningen, dricka en kanna "saft" framför så kallade dåliga svenska filmer, slå död på tid genom konstiga upptåg, åka en massa bil utan att veta vart fan man är påväg, spela Guitar Hero på garagetaket, försök till att punktera bilar, se på alldeles för mycket amerikanska tv-serier, jag kan hålla på för evigt med att berätta gammla minnen. Snart är min lilla bästis hemma! Naaaaw! Ska krypa till kojs och kolla på Idol och lite That 70's Show. Imorn blir det akupunktur igen. WOHO! I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0