Karaktär

Ibland har jag extremt dålig karaktär, sen är ett ord jag gillar. Somnade sent i natt men vaknade skittidigt och det såg skitfint ut ute så jag bestämde mig för att vara vaken tills jag skulle ut och åka skidor. Bestämde mig för att kolla på Family Guys nya avsnitt som var en christmas special, åt frukost och tog på mig underställ för att verkligen vara redo, bäääm! Jo jag somnade och vaknade 12.15 efter att ha drömt om en ny lift, den var ungefär som en flygande matta men det var en uppblåsbar dyna som man startade med tryckluft, man for som ett skott uppför pisten! Skitkul var det.

Nu har jag duschat och ska äta lite lunch, klä på mig och gå på föreläsning. Ska även posta ett paket till Wilma, köpa bodyscrub och hårspray. Ja och kolla lite priser på skidor åt David. Sen blir det hem och fortsätta tvätta och städa huset. Mycket pyssel med ett stort hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0