Lola, you smell like cherry cola!

Tack för att du är mig trogen kvinna! För din skull ska jag banne mig skriva nån gång ibland. Peppade som en dåre igår för skidåkning idag, rätt musik, rätt middag, i säng tidigt, allt var perfekt! Dock härjade min sambo Ida halva natten med nån sorts feberyra/galenskap så jag sov rätt cräpigt.. sov igenom väckarklockan och vaknade fucking mitt på dagen. Jaja skadade ju inte eftersom att det var pissblött och jävligt ända upp på toppen av le berg. Drog till Function Junction istället med Ida, Aspen och Lisa, second handshopping efter kläder till Aspens p-fest. Hälläriös times!

Nu blev det bråttom, ska duscha och svida om till galaklänningen.. Lisa ska bjuda på middag på Quattro ikväll. Steka lite och bälja vin! Livet är för jävla fint trots blöta fötter då jag fortfarande inte har vinterskor som pallar slask. Men jag ska styra detta i veckan. Har ett potentiellt par på G. Det får bli den ända jävla shoppingen jag gör för resten av le season! Kanske ska spana lite på ebay.

Jaja cheers på er!

För övrigt fick vi hjälpa vår granne komma loss ur slasket på vår parkering idag. Han var inte så smart så han stod och spann med däcken i en 30min innan vi bestämde oss för att vi måste rycka in om han inte ska gräva ett hål till Kina.. eller blir det typ sverige han hamnar i om man gräver härifrån till andra sidan jorden? hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0