My first canadian paycheck!

Fick ju inte direkt ett pengadrypande kuvert eftersom att jag knappt hann jobba något den löneperiod som den gäller för. Låg lite dricks i kuvertet också.



Beställde ett par vinterskor häromdagen men dom var slut överallt så de gick inte att få hem dom jag ville ha. Nu måste jag leta mer, sugigt!

Blir lite småhopp mellan dagens nyheter här. Jag är med på InternEx blogg då min bild blev veckans bild så klicka på länken så får ni se :) InternEx är det Kanadänsiska företaget som fixade jobb åt mig för er som undrar. Nu ska jag chilla en stund innan jag tar itu med hemmet.


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 15:25:44
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0