My name is Inga and I'm from Sweden!

Borde pröva att sjunga den på jobbet, kanske man får crazy mycket dricks! Borde även blondera håret lite så Rob blir nöjd, han hade superhöga förväntningar på den svenska tjejen som skulle komma, lovar att han tänkte sig Victoria Silvstedt eller något, förstår att han blev besviken när han såg mig.

Idag kändes allt riktigt bra på jobbet, känns som att jag har koll på det mesta nu. Grymt sa grisen! Upptäckte att jag tog det sista paret av trosor idag så nu tvättar jag och hela övervåningen skakar när tvättmaskinen är igång. Lovely! Tycker det låter superwierd att säga "ett par trosor" Ett par för mig är två.. men vad vet jag.

Igår så blev jag bjuden på middag hemma hos Therese och Charlie (hyresvärdinna + hennes högra hand), libanesburgare minsan, jo ja tackar! Smakade kungligt gott, satt där tills klockan nästan slog spöktimme och tjötade om allt mellan säsong och bakning, himmel och jord är för jävla tråkigt talesätt. Therese är från Göteborg men hon har aldrig hört talas om kärringknölen. Om ni nu mot all förmodan inte vet var en kärringknöl är så är det den där punkten/nerv i armbågen som gör satana ont när man slår sig där.

Nu jävlar ska jag chilla med lite tv-serie innan jag hänger tvätt och städar klart boningen inför kvällens storfrämmande, våra nya housemates Jocke och Hadding.

G'day mate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0