The call of nature

I några dagar bor min rumsbuddy hemma hos sin chef så jag har hela huset för mig själv ända till torsdag kväll. Gäller ju att passa på att njuta av tystnaden innan säsongen verkligen drar igång. Jag tycker det är underbart med människor, olika personligheter och liv och rörelse men tystnad och ensamhet är sjukt viktigt för mig också. Förr var jag nog inte lika förtjust i det men jag trivs sjukt bra i mitt eget sällskap nuförtiden, vet vad jag behöver för att må bra och just nu tar jag tillvara på tystnaden och ensamheten. Charging my batteries. På torsdag kommer två grabbar och joinar huset, ska bli spännande att se vad för ena filurer de är. Kommer två grabbar till i början på januari sen är huset fullt!

Om ett par timmar sitter Camilla på ett flyg till Kanada för 3 veckors semester, hon kommer även komma upp hit över nyår och jag är ledig nyårsdagen, wicked!

Dags att sova, upp och jobba imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0