Whispar i Whistler

På måndag har jag vart i Canada en månad. Känns som säkert tre månader.. wierd!

Det här med blogg har jag nog mer eller mindre gett upp nu när mamma har börjar röra sig i de fina salongerna på facebook. Tänk vad jag har suttit och skrivit för din skull mor!

Whistler då.. bor i en indiankåta av trä, tvåvåningskyffe med eget bubbelbadkar på sovrummet, visserligen har jag inte fått igång de där förbenade bubblorna men thanks for trying. Har haft några kanondagar på berget och ungefär lika många kassa dagar, det kassa beror enbart på mig själv + en fet korean och gubbjävel. Blev halvt om halvt mördad av koreanen som körde in i mig i grotesk fart, blåslagen kom jag på benen efter en stund på marken, vad tror ni händer då? Gubbe 50+ kommer åkandes och brädar mig. Blev halt ett par dagar.. käss! Det andra kassa är mitt psyke som inte vågar ett skit. Börjar inse hur min rygg och nacke tagit så enormt mycket stryk av ett liv med mig, vill ju gärna inte behöva operera ryggen igen eller ännu värre behöva steloperera nacken också. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen jag SKA get over it! Ingen vill väl umgås med ett whiney ass.

Har börjat jobba nu också föresten, har ett skönt gäng med auisser, engelskor, en swissost och ett par kanadicker som kolleger. Bra team! Kommer bli så jävla awesome det här. Men självklart saknar jag kära lilla Funäsdalen och alla muppar där men I'll be back someday! Saknar faktiskt Norrtälje och Arholma med för den delen. Ses i vår!

Vill nån att jag ska fortsätta skriva så får ni lägga en sketen kommentar och smöra lite för mig annars ses vi i den stora världen på fisboken. Puss


Kommentarer
Postat av: Lollan

Vad glad jag blev när jag såg att det kommit upp ett nytt inlägg! Förutom din mamma så är jag nog ditt trognaste bloggfan;)Mera blogg! Det här med psyke.. jag vet att du har det inom dig. Tänk på händelsen i ankarliften när du tvingade upp mig! Puss på dig

2010-12-12 @ 16:08:34
Postat av: Annika

Jag är oxå trogen!! Ååh smör smör smör smör!! Gör mina tunnelbaneresor roliga o skriv ofta! Det verkar underbart där borta du. Skönt! :D Pusspusspuss

2010-12-14 @ 01:17:25
Postat av: linn denbästa '

vart har du köpt din skid jacka ? svara gärna på min blogg

2010-12-25 @ 12:01:08
URL: http://elviraolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0