Öland 2010

Men först ska jag läsa ett sms..

Jezzlan; "Är du i Roslagen idag eller är du ute på vift?"

Svara, svara, svara.. SÅ!

Sist jag var på Öland var år 2004, hej vad tiden går. Jag har inte ens börjat packa men allt är rent i alla fall så det är bara att skyffla ned det i resväskan. Skönt. Jag har skaffat mig lite matsäck (läs:mamma köpte) för jag ska åka buss genom sverige jag serru. Lyx! Jag ska bo hemma hos Jossi och vi ska gunga i takt till Hoffmaestro på fredag och chillidilla resten av dagarna. Kommer bli skönt att komma iväg ett par dagar, börjar bli lite nedstämd här hemma.

I kväll blir det att packa och sätta saxen i lite gamla kläder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå saknar diiiig

2010-08-02 @ 11:47:01
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0