Häng, släng och fläng!

Det är mitt liv det. Har knappt kunnat sova om nätterna för jag har så mycket inom mig jag bara vill göra och få utlopp för, min rastlösa själ bara tigger om att få vidga sina vyer och må bra! Men hur ska jag få ihop mitt liv är den ständiga följdfrågan?

Drar till Lofoten på vinst och förlust om ungefär två veckor. Ska jobba och bara chilla, jag vill så gärna ha lite ro och lugn så Lofoten låter ju hur bra som helst, hellst av allt vill jag inte lära känna en kotte utan koncentrera mig på miljonerna och mig själv. Ja jag är lite knäpp. Men sen förstår ni så gör vi en 360° vändning och drar till Canada (om allt går som det ska det vill säga) och där ska det träffas sköna människor, åka en massa skidor och jobba litegranna.

Detta är ju bara en plan. Jag har alltid en nödlösning om jag inte trivs och det är att komma hem. Därför känner jag mig inte ett dugg nervös utan sjukt taggad. Annars är jag ju så nojjig men jag har nog vuxit upp lite.

Ja vi får väl se hur det går med mina planer men jag hoppas i alla fall!


Har ju dock svårt att se att jag kommer ogilla detta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

å de är vackert..de kommer gå skit bra, och om de fuckar upp så har jag en säng i Bergen till dig.och 7 fjäll att bestiga. puss min tjej

2010-06-18 @ 11:34:16
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0