Juni

Oops, tiden flyger iväg!

Vintern är slut, jag har övergivit Funäsdalen för denna gång, nu är det Norrtälje som gäller, Pecka bråkar med mig allt som oftast, arbetslös men det känns rätt okej, sommarlov!

Planer för sommaren är många, vilka blir egentligen av? Storsjöyran, Oslobesök, Bergenbesök, Blekingebesök, utomlands med mamma, festivaler?, Skansen, Kolmården, Funäsdalen.. To much pressure! Gaaah!

Canada?

Blir för mycket för mig, vill ju hinna med allt och alla!

Lite sommarkläder vill jag ha också, fjantig som jag är. Ska in till Sthlm med Jezzlan i veckan som kommer.

Jag vill tatuera mig, en dödskalle till på ryggen (så det projektet kan avslutas någon gång) och en "Hawaii/retro/vintage/poster" på överarmen, någon som vill rita den? Lite palmer, surfbräda, snygg hawaiiflicka, blommor o.s.v.

Ja det var väl lite av det senaste från mig. Får se hur många som hittar tillbaka hit.


Kommentarer
Postat av: Annika

Äntligen!! Harkollat nästan varje dag sen i vintras.. Attman aldrig lär sig! ;) Nu blev jag glad! Puss

2010-06-06 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0