Manisk

Jag kunde inte somna i natt så jag bestämde mig för att kolla på Star Wars för ungefär hundrafemtioääälfte gången men i och med att jag älska Star Wars så satt jag med stora ögon och fånigt leende som ibland avbröts av ett litet fånigt fnitter så somnade jag ju aldrig. Lång mening blev det så andas nu. Efter det hittade jag ett galet beroendeframkallande spel till iPhonen som jag sedan var besatt av till klockan nollfemtretti i morse. Vaknade visserligen rätt hyffsat tidigt men vädret var ju för kass så jag sov lite till. Har just borstat tänderna och ätit frukost, jo i den ordningen, jag smakade så illa i munnen att jag var tvungen att borsta direkt jag vaknat. Drömde att jag var tvungen att skriva om mitt CV för jag behövde ändra mitt personliga brev så det stod att jag var sambo och bodde i ett hus någonstans med en liten unge. Hoppsan!

Tjing!

Tack Annika för att du tror på mig :)

Kommentarer
Postat av: kinapuffen

meeeen vad är det för speeeel :D

2010-06-13 @ 08:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0