Snurr i skalle

Idag har jag totat ihop ett snyggt engelskt CV, fifflat med VISA-ansökningen, kliat mig i skallen åt ett konstigt formulär, läst en massa FAQ-papper, raggat referenser, halvt blåst iväg när jag öppnat ett fönster, lyssnat på Yael Naim, druckit en massa festis och ätit kexchoklad samt skickat en del mejl. Produktivt för att vara en lördag må jag säga. Hittade min mobil nu på eftermiddagen, den hade jag gömt i min ryggsäck så ursäkta alla ni som hade ringt.

Ska börja med ett personligt brev som jag ska skriva på engelska, var längesedan man skrev på engelska och jag är väldigt pedantisk med gramatik när man skriver viktiga papper så det tar ju sin lilla stund att komma på rätt gramatikform men det löser sig.

Köpte ett par skor och en klocka häromdagen föresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0