Undra

Kom just hem från Undra, har spenderat veckan hos Jezzlan, sovit, färgat hår, vart i Sthlm och inte shoppat ett skit, grillat varje dag, cyklat, glott på film och sovit lite till. Skönt!

Hade en skön liten bunt papper som väntade när jag kom hem, visumansökningar och massa info om Canada, jag är så taggad, nyfiken, nervös och alldeles alldeles lycklig! Ungefär som julafton kändes när man var liten. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det här kommer gå vägen, nu eller aldrig! Har mycket att stå i innan den 15 juli då ansökningen ska vara klar.

Jobb på söndag, Vallentuna på måndag-tisdag för att träffa Emma, Cam och Annika, Uppsala på onsdag för att träffa Moa, sen ska jag och min bror börja jobba hoppas jag, han är min nya chef i projektet "Lågarös fulaste Hem" Hehe. Sommaren har börjat.

Nu ska jag fylla i lite papper och sen kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0