Whoop whoop!

Kom just från jobbet, rätt chill dag idag, tur för jag kunde inte sova inatt så jag kollade på Star Wars och spelade för mycket iPhonespel, toooookig blir man av det!

I morgon är det måndag, busy, busy dag kommer det bli!

* Gå till banken och be om ett kontoutdrag.
* Gå till Polisen och göra nytt pass.
* När vi ändå är hos Polisen så ska jag fixa ett registerutdrag eftersom skrivaren på mammas jobb inte funkade idag.
* Träffa Kinesen, Kameleon och mitt lilla Kosttillskott hemma hos Kinesen i Vallentuna. LÄÄÄÄNGTA!

I kväll ska jag roa mig med att skriva ett brev till en politiker. Bättre göra nånting än ingenting! Sverige är ett skitland på flera sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0