15 par strumpor för 100:-

Det bästa med marknad är att få nya strumpor. Samt att köpa munkar och marknadsgodis. I övrigt tycker jag det här med marknad är bra överskattat. Bara en massa folk, fjortisar som är nedkladdade med nått som de köpt i en sprayburk, saker man inte behöver och folk som gastar om korvar. Efter strumpköpet blev det italiensk mat på en ny krog i våran by, smakade mums!

Dagen har jag spenderat med mamma på Café Landkrabban, skagenbaguette. Underbart! Vi handlade även lite vantar och sjalar. Lagom dag då jag bråkat med mensvärk i tid och otid. I morgon drar jag ut till Arholma igen. Det är Pubkväll på lördag för den som känner för att ramla ut, eller ja, ta båten.

Nu ska jag redigera bilder!

Kommentarer
Postat av: Lollan

Jag hittade 17 par för 100kr i rimbo! Helt galet billigt:)

2010-10-08 @ 11:16:22
Postat av: Therese

Hej!

Hittade en skit snygg skidjacka i din gamla blogg (2007) genom bild på google. Vart hittade du den? tror du den finns fortfarande? var verkligen jätte snygg! var från westbeach, den var turkos och brun.



Är jätte tacksam för all hjälp!



Mvh Therese

2010-10-13 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0