Denna dagen, ett liv.

Idag har jag myst med mamma och moster G. Vi vinterbonade lite gravar och åkte sedan till Täby Centrum där damerna shoppade loss rejält medans jag höll ett fast grepp om portmonän, nån måste ju vara den förståndiga! Väl hemma i Norrtälje igen öppnade jag en flaska malbecvin och mös i mig ett glas medans vi åt lite skräpmat och tvättade som besatta medans vi kikade på Idol och Sunes Sommar. Sune har enorma fötter som unge, innan han började växa på längden.

Annars har livet sin gilla gång, myser runt och bara trivs. Ska bo hemma hos mina föräldrar nu innan jag sticker till Kanada, då ska jag läsa ut Meave Binchys bok Tänd ett litet ljus för fjärde gången. Ibland glömmer jag bort hur bra det är att bara vara och läsa böcker! Älskar att ha bokro.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Eli

Vad kul att hitta en bloggare med basen i Norrtälje!

2010-11-03 @ 05:39:08
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0