Nya fynd

Jag har suttit som besatt på Tradera de senaste månaderna, plåtburkar, plåtskyltar, jacka m.m jag kan inte få nog av burkar och askar. Jag blir kåt av förvaring! Har försökt att hitta ett par kängor men har inte lyckats kamma hem några jag velat ha så jag började kika på olika nätbutiker och hittade drömpjucksen på Nelly, deras egna märke dessutom! 299:- kostade dom och det var det ju lätt värt! Hittade även en mysig stickad tröja i en av mammas gamla lådor så den fick åka med hem. Drömmen.



Den senaste veckan har bestått av svampplockning, muffinsbak, middagsbjudning, lite dans på Mobergs, biljard som jag vann, bowling och lite småstrunt. I morgon är det marknad och dags att köpa strumpor och munkar. Ska även äta ute med familjen Arremyr, kommer bli dunders!


En vacker kväll i Gribby för några veckor sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0