Sänghäng

Just nu ligger jag uppe på mitt loft i pyjamasen. Är ledig idag. Har jobbar rätt mycket de senaste veckorna, full rulle skulle man kunna säga. I morn är det dags att kliva på't igen så jag har inte dåligt samvete för att jag ska bo i sängen idag.

I helgen har vi haft eldhelg ute på Arholma, det var ljus, eldkorgar och marschaller överallt! Plus en brasa och fyverkerier, supermysigt! 60 pers på middag, vilket är mycket för Nords lilla kök men vi är ju så orfaniserade att allt gick som en dans! Vi trodde dock att det skulle bli kaos redan i fredags då strömmen gick och var borta i flera timmar, det var kallt ute och ha gäster sovandes utan någon värme eller rinnande vatten (kul att dela toa med en korridor folk och inte kunna spola) är inte så kul! Men när båten med de första gästerna kom så kom också strömmen. Så vi slapp frysa ihjäl den natten.

Ikväll ska jag ha Skype-intervju med ett café i Whistler, jag är sjukt peppad och lite nervös såklart. Nervös ska man vara annars gör man inte sitt bästa. Cafét heter Ingrid's Village Café och har massa mackor och hemmagjorda burgare bland annat.


Så önska mig lycka till i kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DET GICK VÄL BRA HOPPAS JAG

KRAM

Moster Maggie

2010-10-18 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0