Sol och sommar

Vilken trevlig helg det blev. I lördags for jag och Lolan till Täby Centrum i jakt på midsommarklänning, fann ingen men inte är jag ledsen för det. Hem till Jezzlan och dricka vin innan vi drog till Ett Glas för middag. Strawberry Daqiris, vin, mat och mat, blev en lång kväll på uteserveringen. Sen somnade jag på loftet på Lundmansgatan, precis som förr. Där var det stekhett! Fick två samtal den natten, en från nån som skulle busringa som jag totalt prata omkull så han la på sen ett härligt fyllesamtal från mannen med stort M. Fyllekackel är så mysigt!
Idag har vi legat på innergården och ätit pizza, fast jag tog ett par tuggor och insåg att blä vad jag inte gillar pizza, sen blev det visserligen trerätters hos kusin Frida som hade studentmottagning så jag slapp ju gå hungrig även idag.
Bra helg kort och gott! Denna vecka blir det jobb tisdag-söndag och på måndagen efter kommer Johanna och jag ska klippa mig. Busy busy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0