Sommarbloggar!

Jag kände plötsligt lite lust att göra nånting kreativt. Så jag gjorde om lite på utseendet här i bloggen. Och då måste man ju såklart även tåta ned en å annan rad också.

Ni kanske undrar varför det blev så tyst här? Jag hade helt enkelt det hur bra som helst i Whistler och hade ingen skrivlust. Hittade kanske världens finaste pojk där också, lilla M. Mer om honom kanske ni får en annan gång..
Nu är det sommar och den ska spenderas i skärgården, just nu hemma hos mamma och pappa på Rådmansö men från och med den 28 juni (+nästa vecka) kommer jag vara ute på Arholma tills mitten av augusti. Där jobbar jag nämligen, och det kommer bli så stört fint och vackert!
Idag har jag mest legat på balkongen i små doser för att inte dö i värmen och solen. Nu har jag bestämt mig för att jag fått nog av solen så nu ligger jag på sängen och funderar på en powenap.

Sommar är när man torkar kläderna utomhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0